ПОРІВНЯЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СИСТЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ТУРИСТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПОРІВНЯЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СИСТЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ТУРИСТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ МЕТОДОЛОГІЇ
Сравнительно-педагогический анализ систем профессионального туристского образования: проблемы методологии Comparative Analysis of Educational Systems of Tourist Education: Problems of Methodology |
|
Creator |
ЩУКА, Г. П.
Щука, Г. П. Shchuka, G. |
|
Subject |
comparative pedagogics
pedagogical comparativistics system of professional tourist education сравнительная педагогика педагогическая компаративистика система профессионального туристского образования порівняльна педагогіка педагогічна компаративістика система професійної туристської освіти |
|
Description |
The national system of education in tourism is experiencing a difficult phase of its development, specialists with higher tourist education lack practical experience in the field of tourism. So the experience of organizing tourist training abroad is of great importance. However, most of the results of comparative educational research are far from practical implementation В статті аналізуються методологічні проблеми, які характерні для більшості порівняльно-педагогічних досліджень вітчизняних туризмологів, присвячених питанням функціонування зарубіжних систем професійної туристської освіти. Автор аналізує основні причини виникнення цих проблем та розглядає шляхи їх вирішення, використовуючи ідеї педагогів-компаративістів та методологічні аспекти наявних компаративістських досліджень |
|
Date |
2013-04-23T20:22:28Z
2013-04-23T20:22:28Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
УДК 37.012 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19169 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|