Запис Детальніше

Веб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилю

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Веб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилю
 
Creator Харитонова, Виктория Владимировна
Бабакина, Анастасия Александровна
 
Subject image, reputation, brandname, web-site, design, brandbook
 
Description In the article a ground is presented forming of image of enterprise on the basis of visual methods of description of brandname style. The constituents of brandname style, his constants, are described. In examples accordance or disparity of brandname style of organization is shown official to web-site organization. Drawn conclusion about the necessity of accordance of brandname style to organization of web-site organization for producing an authoritative image of organization and raising of interest in commodities and services.
 
Date 2013-05-15T13:11:47Z
2013-05-15T13:11:47Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19737
 
Relation СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАУКАХ ПРО ПРИРОДУ ТА СУСПІЛЬСТВО;№1(2)-2(3)'2012
 
Publisher Донецький національний технічний університет