Веб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилю
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Веб-сайт як динамічна складова формування іміджу шляхом відповідності константам фірмового стилю
|
|
Creator |
Харитонова, Виктория Владимировна
Бабакина, Анастасия Александровна |
|
Subject |
image, reputation, brandname, web-site, design, brandbook
|
|
Description |
In the article a ground is presented forming of image of enterprise on the basis of visual methods of description of brandname style. The constituents of brandname style, his constants, are described. In examples accordance or disparity of brandname style of organization is shown official to web-site organization. Drawn conclusion about the necessity of accordance of brandname style to organization of web-site organization for producing an authoritative image of organization and raising of interest in commodities and services.
|
|
Date |
2013-05-15T13:11:47Z
2013-05-15T13:11:47Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19737
|
|
Relation |
СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАУКАХ ПРО ПРИРОДУ ТА СУСПІЛЬСТВО;№1(2)-2(3)'2012
|
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|