Запис Детальніше

МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ ВМІНЬ СТУДЕНТІВ
Междисциплинарные связи общеинженерной подготовки как дидактическое средство проектировочных умений студентов
Connections between Disciplines of Engineering Training as a Didactic Mean of Design Abilities of Students
 
Creator Бєлова, Ю.Ю.
Белова, Ю.Ю.
Belova, Ju.
 
Subject загально інженерна освіта
общеинженерное образование
technical education
міжпредметні зв’язки
проектувальна та конструкторська діяльність
диференційований підхід у навчанні
міждисциплінарна структура проектувальної діяльності
цілісність знань
системність
межпредметные связи
проектировочная и конструкторская деятельность
дифференцированный подход в обучении
междисциплинарная структура проектировочной деятельности
целостность знаний
системность
connections between disciplines
design and designer activity
differentiated approach in teaching
structure of a design activity
integrity of knowledge
system
 
Description The problem of forming of design and designer knowledge is considered in the article,
abilities and skills for future specialists in the area of engineering during professional training in the
institute. The modern methodical approaches to preparation of students are generalized. The
drawbacks of the system of the differentiated study of technical disciplines are analyzed for forming
of design studies and skills.
У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструкторських
знань, вмінь та навичок у майбутніх фахівців в галузі інженерії під час їх професійної
підготовки у вузі. Узагальнено сучасні методологічні підходи підготовки студентів до
проектувальної діяльності та визначено можливості міжпредметних зв’язків та шляхи їх
реалізації у технічній освіті. Проаналізовано недоліки системи диференційного навчання
загально інженерних дисциплін для формування проектувальних вмінь та навичок.
Бердянський державний педагогічний університет
 
Date 2013-05-22T16:57:58Z
2013-05-22T16:57:58Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20065
 
Publisher ДонНТУ