ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Особенности использования стратегий обучения в процессе формирования профессиональной компетентности будущих филологов средствами Интернет-технологий Usage of Strategies of Learning in the Formation of Future Philologists’ Professional Competence by Means of Internet Technologies |
|
Creator |
Данилюк, С.С.
Данилюк, С.С. Danylyuk, S. |
|
Subject |
стратегии обучения
strategy of teaching профессиональная компетентность коммуникационные стратегии социальные стратегии стратегии овладения языком стратегии использования языка стратегии обучения языку Интернет-технологии professional competence communicative strategies social strategies strategies of mastering language strategies of using language strategies of teaching language Internet technologies стратегії навчання професійна компетентність комунікаційні стратегії соціальні стратегії стратегії оволодіння мовою стратегії використання мови стратегії навчання мови Інтернет-технології |
|
Description |
The article deals with the highlighting of the specific features of usage of strategies of teaching in the process of formation of future philologists’ professional competence by means of Internet technologies. Main approaches to the definition of the notion “strategy of teaching” are given in the article. The typology of strategies of teaching used in the educational process is also suggested in the article. Статтю присвячено висвітленню особливостей використання стратегій навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет- технологій. Наведено основні підходи до трактування поняття «стратегія навчання». Також запропоновано типологію стратегій навчання, які використовуються в едукаційному процесі Навчально-науковий інститут іноземних мов Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького |
|
Date |
2013-05-22T17:10:22Z
2013-05-22T17:10:22Z 2012 |
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20067 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|