Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
Особенности использования стратегий обучения в процессе формирования профессиональной компетентности будущих филологов средствами Интернет-технологий
Usage of Strategies of Learning in the Formation of Future Philologists’ Professional Competence by Means of Internet Technologies
 
Creator Данилюк, С.С.
Данилюк, С.С.
Danylyuk, S.
 
Subject стратегии обучения
strategy of teaching
профессиональная компетентность
коммуникационные стратегии
социальные стратегии
стратегии овладения языком
стратегии использования языка
стратегии обучения языку
Интернет-технологии
professional competence
communicative strategies
social strategies
strategies of mastering language
strategies of using language
strategies of teaching language
Internet technologies
стратегії навчання
професійна компетентність
комунікаційні стратегії
соціальні стратегії
стратегії оволодіння мовою
стратегії використання мови
стратегії навчання мови
Інтернет-технології
 
Description The article deals with the highlighting of the specific features of usage of strategies of
teaching in the process of formation of future philologists’ professional competence by means of
Internet technologies. Main approaches to the definition of the notion “strategy of teaching” are
given in the article. The typology of strategies of teaching used in the educational process is also
suggested in the article.
Статтю присвячено висвітленню особливостей використання стратегій навчання у
процесі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет-
технологій. Наведено основні підходи до трактування поняття «стратегія навчання». Також
запропоновано типологію стратегій навчання, які використовуються в едукаційному процесі
Навчально-науковий інститут іноземних мов
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького
 
Date 2013-05-22T17:10:22Z
2013-05-22T17:10:22Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20067
 
Publisher ДонНТУ