Запис Детальніше

КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
Культурологический подход к личностно-ориентированному профессиональному обучению
Culturological Approach to the Personality-oriented Professional Education
 
Creator Корчагіна, Ю. П.
Корчагина, Ю. П.
Korchagina, Yu.
 
Subject инженерная деятельность
інженерна діяльність
professional training
личность
личностно-ориентированное обучение
культурологический подход
культурология
особистість
професійне навчання
культурологічний підхід
культурологія
особистісно-орієнтоване навчання
профессиональная подготовка
culturological approach
culturology
personality
engineering activity
personality-oriented education
 
Description main problems of the professional training for the future engineers are analyzed. The article
demonstrates solving culturological training problems by using culturological approach. Also, it
substantiates that the forming of the cultural knowledge of the future engineers is a required part
of the contemporary studies process. Culturological approach is viewed as a method of forming of
the students’ humanistic values and outlook.
У статті розглядається суть особистісно-орієнтованого професійного навчання,
розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного
профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів.
До вирішення цієї проблеми розглядається культурологічний підхід до особистісно-
орієнтованого професійного навчання. Аргументується необхідність формування у
майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають
самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглядається як засіб формування
гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівців
У статті розглядається суть особистісно-орієнтованого професійного навчання,
розкриваються основні проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців технічного
профілю. Однією з проблем є недостатня культурологічна підготовка майбутніх інженерів.
До вирішення цієї проблеми розглядається культурологічний підхід до особистісно-
орієнтованого професійного навчання. Аргументується необхідність формування у
майбутніх інженерів культурологічних знань, які стимулюють творчий пошук, допомагають
самопізнанню, саморозвитку. Культурологічний підхід розглядається як засіб формування
гуманістичних цінностей, формування світогляду майбутніх фахівців
 
Date 2013-05-22T17:45:14Z
2013-05-22T17:45:14Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20075
 
Publisher ДонНТУ