Запис Детальніше

ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ
К вопросу о профессионально- ориентированном обучении английскому языку в техническом ВУЗе.
To the Question of Professionally-Oriented Teaching English in Technical Higher Educational Establishments
 
Creator Скалозуб, О. М.
Самофалова, Т. В.
Скалозуб, Е. Н.
Самофалова, Т. В.
Skalozub, O.
Samofalova, T.
 
Subject профессионально-ориентированное обучение
професійно-орієнтоване навчання, комунікативний метод, ситуативно-рольове навчання, фахова компетенція, ділова гра, проблемні ситуації, мовленнєва діяльність.
professionally-oriented teaching, communicative approach, situational rolebased learning, professional competence, role play, problem situations, speech activity
коммуникативный метод
ситуативно-ролевое обучение
профессиональная компетенция
деловая игра
проблемные ситуации
речевая деятельность

 
Description The authors have considered the role and influence of the factor of situational role-based
learning on the development of students’ professional competence in the process of professionallyoriented
teaching with the help of modeled communicative situations at the English lessons and
suggested the sequence of actions in organizing the learning process as the purposeful activity of the
teacher and students
Розглянуто роль і вплив чинника ситуативно-рольового навчання на розвиток фахової
компетенції студентів в процесі професійно-орієнтованого навчання за допомогою
змодельованих комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови
Красноармійський індустріальний інститут ДонНТУ
 
Date 2013-05-22T18:43:09Z
2013-05-22T18:43:09Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20091
 
Publisher ДонНТУ