Запис Детальніше

ТЕХНІЧНІ ЗНАННЯ У ЗМІСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕХНІЧНІ ЗНАННЯ У ЗМІСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ МОЛОДІ
Технические знания в содержании общеобразовательной трудовой подготовке молодежи
Technical Knowledge in the content of Youth General Educational Labour Training
 
Creator Даннік, Л. А.
Данник, Л. А.
Dannik, L.
 
Subject технические знания
технічні знання
technical knowledge
содержание
трудовая подготовка
принцип действия
способ действия
конструкция
зміст
трудова підготовка
принцип дії
спосіб дії
конструкція
content
labour training
principle of action
way of action
construction
 
Description The author writes that the full description of technical object consists of some positions. these
are articles of description with definite content. The first is the principle of action (nature law), the
second is the way of action (functioning), and the third is construction (morphology). The structure
of the description of the technical object in technical sciences can be used in basis of technical
sciences which make the content of technical education, and also it can be used in technical
knowledge in youth labour training.
У статті акцентується увага на тому, що повний опис технічного об’єкта охоплює в
собі в якості обов’язкових позицій, чітко впорядковані статті опису з точно встановленим
змістом кожної з них, це – принцип дії (природничий закон), спосіб дії (функціонування),
конструкція (морфологія, склад). Виявлена структура опису технічних об’єктів у технічних
науках може і повинна бути застосована і до відображення технічних об’єктів в основах
технічних наук, що складають зміст технічної освіти, і, найголовніше, в технічних знаннях у
змісті трудової підготовки молоді
Бердянський державний педагогічний університет
 
Date 2013-05-23T06:50:24Z
2013-05-23T06:50:24Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20118
 
Publisher ДонНТУ