Запис Детальніше

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Психолого-педагогическое обоснование личностно-ориентированного обучения.
Pedagogical and Psychological Foundation of Person-Oriented Education and Training
 
Creator Приходченко, К. І.
Карпова, Н. О.
Ткаченко, І. П.
Приходченко, Е. И.
Карпова, Н. А.
Ткаченко, И. П.
Prykhodchenko, K.
Karpova, N
Tkachenko, I.
 
Subject личностно-ориентированное обучение
психологиеские процессы
когнитивная деятельность
person-oriented education and training
psychological processes
cognitive activity
особистісно-орієнтоване навчання
психічні процеси
розумова діяльність
 
Description The article presents the principal theoretical statements of modern pedagogy and psychology
with the aim of creating theoretical foundation for developing methods of person-oriented teaching.
On the basis of some psychological teachings, in particular, the authors come up with formulating
the principal object of person-oriented teaching.
У роботі викладено деякі положення сучасної педагогіки і психології, на які
спираються автори з ціллю теоретичного обґрунтування розробки методичних прийомів у
рамках особистісно-орієнтованого навчання. Спираючись на деякі теоретичні розробки,
зокрема, теорію планомірно-поетапного формування розумової діяльності, автори
приходять до висновку про головне завдання особистісно-орієнтованого навчання
Донецький національний технічний університет
 
Date 2013-05-23T08:54:51Z
2013-05-23T08:54:51Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20158
 
Publisher ДонНТУ