Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗНАННЄВОГО ПРОСТОРУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
Особенности формирования знаниевого пространства студентов в процессе овладения иностранным языком
Specific Features of Students’ Knowledge Space Development in the Process of Foreign Language Acquisition
 
Creator Вовк, О. І.
Вовк, Е. И.
Vovk, О.
 
Subject знаниевое пространство
концепт, концептуализация
категоризация
познание
предзнание
когнитивная база
индивидуальное когнитивное пространство
ментальные конструкты
knowledge space
concept
conceptualization
categorization
cognition
basic knowledge
cognitive base
individual cognitive space,
mental constructs
знаннєвий простір
концепт
концептуалізація
категоризація
пізнання
передзнання
когнітивна база
індивідуальний когнітивний простір
розумові конструкти.
 
Description The article deals with the problem of students’ knowledge space development in the process
of foreign language acquisition. Knowledge space, represented by concepts, is the result of
cognitive activity of a personality
У статті йдеться про особливості розвитку й розширення знаннєвого простору
студентів під час оволодіння іноземною мовою. Знаннєвий простір, який складається з
концептів, представлених різними когнітивними структурами, є результатом пізнавальної
діяльності людини.
Навчально-науковий інститут іноземних мов,
Національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси
 
Date 2013-05-23T09:16:09Z
2013-05-23T09:16:09Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20170
 
Publisher ДонНТУ