THE ROLE OF A FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN IT- RICH ENVIRONMENT
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE ROLE OF A FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN IT- RICH ENVIRONMENT
Роль викладача іноземної мови в інформаційно- насиченому середовищі Роль преподавателя иностранного языка в информационно-насыщенном окружении. |
|
Creator |
Kuksina, O.
Sokolova, N. Куксіна, О. І. Соколова, Н. В. Куксина, О. И. Соколова, Н. В. |
|
Subject |
IT-rich environment
role of teachers in modern conditions up-to –date teaching/learning process special competencies of teachers new skills інформаційно-насичене середовище роль викладачів в сучасних умовах сучасний процес навчання / вивчення особливі компетенції викладачів нові навички информационно-насыщенная среда роль преподавателя в современных условиях современный процесс обучения / изучения особенные компетенции преподавателей новые навыки |
|
Description |
Рассмотрена новая роль преподавателя – лингвиста в процессе обучения / изучения иностранного языка в среде, насыщенной современными технологиями. Дана краткая характеристика функций преподавателя в данном процессе. Проанализированы новые компетенции и навыки, необходимые преподавателю для успешного применения современных информационных технологий при обучении / изучении иностранного языка. A new role of a language teacher in a foreign language teaching/learning process in modern IT-rich environment has been studied. Brief characteristics of teacher’s functions in this process have been given. New competencies and skills which a teacher needs to apply modern information technologies successfully while teaching/learning a foreign language have been analyzed. Donetsk National Technical University |
|
Date |
2013-05-23T14:01:04Z
2013-05-23T14:01:04Z 2012 |
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20212 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|