Запис Детальніше

КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Критерии эффективности использования компьютерных технологий в профессиональной подготовке будущих инженеров
Efficiency Criteria of Computer Technologies Use in Future Engineer’s Professional Preparation
 
Creator Кушніренко, О. М.
Кушниренко, Е. Н.
Kushnirenko, Ye.
 
Subject комп’ютерні технології навчання
критерії ефективності
мотивація
рівень сформованості мотивації
критерій оцінки
компьютерные технологии обучения
критерии эффективности
мотивация
уровень сформированности мотивации
критерии оценки
computer technologies of teaching
efficiency criteria
motivation
formed motivation level
estimation criteria
 
Description The article deals with one of efficiency criteria of computer technologies teaching, namely
the formed motivation level to learning.
У статті розглядається один з критеріїв ефективності застосування комп’ютерних
технологій навчання, а саме рівень сформованості мотивації до навчання.
Донецький національний технічний університет
 
Date 2013-05-23T14:11:07Z
2013-05-23T14:11:07Z
2012
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20214
 
Publisher ДонНТУ