Сегментація ринку освітніх послуг: взаємодія загального та специфічного
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сегментація ринку освітніх послуг: взаємодія загального та специфічного
Segmentation of the market of educational services: interaction general and specific Сегментация рынка образовательных услуг: взаимодействие всеобщего и специфичного |
|
Creator |
Слоква, М.Г.
Slokva, M.G. Слоква, М.Г. |
|
Subject |
сегментація ринку
market segmentation ринок освітніх послуг market of educational services оференти offerers локальний ринок local market |
|
Description |
Usage of segmentation allows to satisfy with needs of the subjects of the market of services of higher education for the information necessary for acceptance of the reasonable administrative decisions. In a basis of a technique of segmentation the principle of a ratio general and specific is fixed, that gives an opportunity to reveal the tendencies in behaviour offerers and consumers of the local markets.
Використання сегментації дозволяє задовольнити потреби суб'єктів ринку послуг вищої освіти в інформації, яка необхідна для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. В основу методики сегментації покладено принцип співвідношення загального та специфічного, що надає можливість виявити тенденції у поведінці оферентів та споживачів локальних ринків. |
|
Date |
2013-05-31T07:27:23Z
2013-05-31T07:27:23Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 47 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20614 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|