Запис Детальніше

Сегментація ринку освітніх послуг: взаємодія загального та специфічного

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сегментація ринку освітніх послуг: взаємодія загального та специфічного
Segmentation of the market of educational services: interaction general and specific
Сегментация рынка образовательных услуг: взаимодействие всеобщего и специфичного
 
Creator Слоква, М.Г.
Slokva, M.G.
Слоква, М.Г.
 
Subject сегментація ринку
market segmentation
ринок освітніх послуг
market of educational services
оференти
offerers
локальний ринок
local market
 
Description Usage of segmentation allows to satisfy with needs of the subjects of the market of services of higher education for the information necessary for acceptance of the reasonable administrative decisions. In a basis of a technique of segmentation the principle of a ratio general and specific is fixed, that gives an opportunity to reveal the tendencies in behaviour offerers and consumers of the local markets.
Використання сегментації дозволяє задовольнити потреби суб'єктів ринку послуг вищої освіти в інформації, яка необхідна для прийняття обґрунтованих управлінських рішень. В основу методики сегментації покладено принцип співвідношення загального та специфічного, що надає можливість виявити тенденції у поведінці оферентів та споживачів локальних ринків.
 
Date 2013-05-31T07:27:23Z
2013-05-31T07:27:23Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 47 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20614
 
Publisher ДонНТУ