Маркетинговое исследование рынка образовательных услуг в стратегии выживания провинциального ВУЗа
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговое исследование рынка образовательных услуг в стратегии выживания провинциального ВУЗа
Marketing research of the educational services within the survival strategy of a provincial higher school Маркетингове дослідження ринку освітніх послуг у стратегії виживання провінційного ВУЗа |
|
Creator |
Акмаев, А.И.
Белозерцев, В.Н. Зайцев, С.И. Akmaev, A.I. Belozertsev, V.N. Zaitsev, S.I. Акмаев, А.І. Белозврцев, В.Н. Зайцев, С.І. |
|
Subject |
маркетинговое исследование
marketing research рынок образовательных услуг educational services market численность абитуриентов number of entrants высшее образование higher education |
|
Description |
The experience and methods to analyze the information about the educational services market and the forecast of the entrants flows are stated.
Изложены опыт и методика анализа информации о рынке образовательных услуг и прогнозирование потоков абитуриентов. |
|
Date |
2013-06-10T10:18:15Z
2013-06-10T10:18:15Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 46. – Донецьк, ДонНТУ, 2002. – 226 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21046 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|