Запис Детальніше

МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Бурова, Т.А.
Бурова, О.М.
 
Subject Маркетингова діяльність
Потенціал ринку
Обсяг продаж
Маркетинговий потенціал
 
Date 2013-06-05T17:48:28Z
2013-06-05T17:48:28Z
2011-12-16
 
Type Article
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20805
 
Publisher Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.