МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ
|
|
Creator |
Утка, А.А.
|
|
Subject |
розвиток
компанія |
|
Date |
2013-06-06T18:08:15Z
2013-06-06T18:08:15Z 2012 |
|
Identifier |
Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів II Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Красноармійськ, 20 грудня 2012р.) / Красноармійський індустріа- льний інститут ДонНТУ. – В 2-x томах. – Т.1. – Донецьк: «Світ книги», 2012. – 330 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20909 |
|