Запис Детальніше

SWOТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SWOТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ
 
Creator Лисенко, С.М.
 
Subject SWOT-аналіз
Територіальний маркетинг
Регіональна економічна політика
Iнноваційний підхід
 
Date 2013-06-12T10:35:23Z
2013-06-12T10:35:23Z
2011-12-16
 
Type Article
 
Identifier http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21202
 
Publisher Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.