Запис Детальніше

СТРАТЕГІЧНА МАРКЕТИНГОВА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОВГОСТРОКОВОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТРАТЕГІЧНА МАРКЕТИНГОВА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОВГОСТРОКОВОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator АНТИПЕНКО, К.А.
Пехтерева, В.В.
 
Subject МАРКЕТИНГ
ПІДПРИЄМСТВА
конкуренція
 
Description Вивчено основні аспекти використання стратегічної маркетингової діяльності з метою забезпечення довгострокової конкурентоспроможноcті виробничого підприємства.
 
Date 2013-06-15T23:54:13Z
2013-06-15T23:54:13Z
2012-04
 
Identifier Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т2. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21347
 
Publisher ДонНТУ