Запис Детальніше

Роль маркетингових досліджень у системі прийняття управлінських рішень на підприємстві

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингових досліджень у системі прийняття управлінських рішень на підприємстві
 
Creator Щербакова, К.О.
Школяренко, О.О.
 
Subject Маркетингові дослідження
інформаційна економіка
управлінські рішення
якість управління
 
Date 2013-06-27T06:14:35Z
2013-06-27T06:14:35Z
2012-03-29
 
Type Article
 
Identifier Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21898