Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Вітер, Т.О.
Школяренко, О.О. |
|
Subject |
Маркетингові дослідження
маркетинг споживачі |
|
Date |
2013-06-27T06:25:51Z
2013-06-27T06:25:51Z 2012-03-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21907 |
|