Запис Детальніше

Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
 
Creator Вітер, Т.О.
Школяренко, О.О.
 
Subject Маркетингові дослідження
маркетинг
споживачі
 
Date 2013-06-27T06:25:51Z
2013-06-27T06:25:51Z
2012-03-29
 
Type Article
 
Identifier Дні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21907