Запис Детальніше

Підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції автобудівного підприємства

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення міжнародної конкурентоспроможності продукції автобудівного підприємства
The Increase of International Competitiveness of Auto Maker Production
Повышение международной конкурентоспособности продукции автостроительного предприятия
 
Creator Latyshev, K. A.
Латышев, К. А.
Латишев, К.О.
 
Subject міжнародна конкурентоспроможність продукції
автобудівне підприємство
інструментарій діагностики
конкурентні переваги і недоліки
стратегія забезпечення міжнародної конкурентоспроможності
международная конкурентоспособность продукции
автостроительное предприятие
инструментарий диагностики
конкурентные преимущества и недостатки
стратегия обеспечения международной конкурентоспособности
competition
engineering
world market
automotive industry
lean production
reliability
international competitiveness
 
Description The dissertation for the degree of the Candidate of Economic Sciences in speciality
08.00.04 – Economics and Management of Enterprises (by Types of Economic Activity).
– Donetsk National Technical University under the Ministry of Education and Science of
Ukraine, Donetsk 2013.
The dissertation is dedicated to the solution of one of the most actual problems in
economics – the increase of international competitiveness of automobile production. In the
thesis the different approaches and methods of competitiveness level increase of
production at the external market of automobile industry have been suggested.
The methodological technique of cluster analyses of production classification
according to the level of absolute competitiveness has been used during the study of
scientific conception of competitiveness. Having considered the peculiarity of
international competitiveness of automobile plants it has been determined the very specific
nature of the given branch of industry. Keeping the positions and their further strengthening at the international market of trucks and special technology depend on
active Ukrainian government support and an innovation and investment activity expansion
of the plant.
On the basis of conducted study of the production strategic planning that is the base
of “4H”system it has been made a solution of economic production method introduction
at Holding Company “AvtoKrAZ” that makes it possible to create the effective system of
organization and control of production design, production operations, relations between
suppliers and customers, that is product is manufactured in the exact correspondence with
the customer’s needs and with the lower quantity of defects.
An application the results of the study into practice will favour the formation of
effective economic relations at each stage of product life as well as their use in practice of
automobile plants will further the modernization of machine building branch in whole.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за
спеціальністю 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами
економічної діяльності). – ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Міністерства освіти і науки України, Донецьк, 2013.
У дисертації на основі проведених наукових досліджень запропоновано
вирішення важливого науково-практичного завдання щодо підвищення міжнародної
конкурентоспроможності продукції автобудівного підприємства для забезпечення
відповідності дій автовиробника сучасним тенденціям розвитку світового ринку.
Розкрито зміст характеристики «конкурентоспроможність продукції» відносно
міжнародного автомобільного ринку. Визначено базові складові міжнародної
конкурентоспроможності продукції автовиробника. Сформовано інструментарій
діагностики міжнародної конкурентоспроможності автівок за рахунок виділення
напрямів і методів наукового пізнання з урахуванням зовнішнього середовища,
стану підприємств і поведінки споживачів.
Удосконалено метод визначення відповідності діяльності автовиробника
тенденціям розвитку світового ринку вантажівок. Систематизовано конкурентні
переваги й недоліки автівок стосовно техніко-експлуатаційних характеристик,
споживчих пріоритетів та аналогів конкурентів. Розв’язано задачу оцінювання
міжнародної конкурентоспроможності продукції автомобілебудівних підприємств
заради можливості освоєння зарубіжних ринків.
Обґрунтовано комплексний підхід до формування стратегії забезпечення
міжнародної конкурентоспроможності автівок для встановлення обсягів реалізації
вантажівок на зовнішньому ринку. Побудовано економіко-математичну модель
прогнозування обсягів реалізації продукції залежно від рівня її відносної
конкурентоспроможності. Запропоновано підхід до модернізації виробництва та
підвищення рівня гарантійного обслуговування, який надає можливість підвищити міжнародну конкурентоспроможність продукції автомобілебудівного підприємства.
 
Date 2013-07-02T06:25:42Z
2013-07-02T06:25:42Z
2013
 
Type Thesis
 
Identifier Латишев К.О. Пiдвищення мiжнародної конкурентоспроможностi продукцiї автобудiвного пiдприємства. 08.00.04.- "Економiка та управлiння пiдприємствами" : диссертацiя на здобуття наукового ступеня кандидата економiчних наук
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22175
 
Publisher Видавничий відділ КрНУ імені Михайла Остроградського