Запис Детальніше

SOCIAL MARKETING AS AN EFFECTIVE TOOL IN THE GLOBAL RESPONSE TO HIV/AIDS

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SOCIAL MARKETING AS AN EFFECTIVE TOOL IN THE GLOBAL RESPONSE TO HIV/AIDS
 
Creator Steshenko, P.O/
 
Subject принципы маркетинга
marketing principles
финансирование со стороны доноров
Donor funding
Эпидемия ВИЧ / СПИДа
HIV/AIDS epidemic
 
Date 2013-07-07T08:38:37Z
2013-07-07T08:38:37Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22236
 
Publisher ДонНТУ