SOCIAL MARKETING AS AN EFFECTIVE TOOL IN THE GLOBAL RESPONSE TO HIV/AIDS
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SOCIAL MARKETING AS AN EFFECTIVE TOOL IN THE GLOBAL RESPONSE TO HIV/AIDS
|
|
Creator |
Steshenko, P.O/
|
|
Subject |
принципы маркетинга
marketing principles финансирование со стороны доноров Donor funding Эпидемия ВИЧ / СПИДа HIV/AIDS epidemic |
|
Date |
2013-07-07T08:38:37Z
2013-07-07T08:38:37Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Матеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22236 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|