Запис Детальніше

Деякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванні

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Деякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванні
Некоторые аспекты организации и планирования маркетинга в страховании
 
Creator Прядко, І.Г.
Устинова, Л.М.
Прядко, И.Г.
Устинова, Л.Н.
 
Subject страхування
insurance
маркетингова політика
marketing policy
страховий маркетинг
insurance marketing
маркетинг
marketing
планування маркетингу
marketing planning
бізнес-план
business plan
 
Description Considered marketing in insurance as process control through specific marketing activities, the resources of the company work more efficiently and is aimed at gaining advantages in comparison with competitors.
Розглянуто маркетинг в страхуванні як процес управління, за допомогою якого через спеціальні маркетингові заходи ресурси всієї компанії працюють більш ефективно та спрямовуються на отримання переваг в порівнянні з конкурентами.
 
Date 2013-08-29T06:36:27Z
2013-08-29T06:36:27Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 75. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22433
 
Publisher ДонНТУ