Деякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванні
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Деякі аспекти організації та планування маркетингу в страхуванні
Некоторые аспекты организации и планирования маркетинга в страховании |
|
Creator |
Прядко, І.Г.
Устинова, Л.М. Прядко, И.Г. Устинова, Л.Н. |
|
Subject |
страхування
insurance маркетингова політика marketing policy страховий маркетинг insurance marketing маркетинг marketing планування маркетингу marketing planning бізнес-план business plan |
|
Description |
Considered marketing in insurance as process control through specific marketing activities, the resources of the company work more efficiently and is aimed at gaining advantages in comparison with competitors.
Розглянуто маркетинг в страхуванні як процес управління, за допомогою якого через спеціальні маркетингові заходи ресурси всієї компанії працюють більш ефективно та спрямовуються на отримання переваг в порівнянні з конкурентами. |
|
Date |
2013-08-29T06:36:27Z
2013-08-29T06:36:27Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 75. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22433 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|