Основные направления стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу"
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основные направления стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу"
The strategic directions for developing business at the JV "AvtoZAZ-Daewoo" Основні напрямки стратегії розвитку бізнесу СП "АвтоЗАЗ-Деу" |
|
Creator |
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г. Semenov, G.A. Semenov, A.G. Семенов, Г.А. Семенов, А.Г. |
|
Subject |
рынок легковых автомобилей
market of passenger cars АвтоЗАЗ-Дэу AvtoZAZ-Daewoo стратегии развития бизнеса business strategy автомобильный рынок Украины car market of Ukraine |
|
Description |
There are considered the conceptual approaches to developing a business strategy at JV "AvtoZAZ-Daewoo" in the near future. There are offered some particular tenors to conquer the NIS automobile market, to improve the vehicles quality and to develop the maintenance system in Ukraine.
Рассмотрены концептуальные подходы к развитию стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу" на ближайшую перспективу. Предложено ряд конкретных направлений по завоеванию рынка легковых автомобилей в СНГ, улучшению качества автомобилей и развитию сервисной системы в Украине. |
|
Date |
2013-08-27T12:04:40Z
2013-08-27T12:04:40Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 49 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22396 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|