Запис Детальніше

Основные направления стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу"

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основные направления стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу"
The strategic directions for developing business at the JV "AvtoZAZ-Daewoo"
Основні напрямки стратегії розвитку бізнесу СП "АвтоЗАЗ-Деу"
 
Creator Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
Semenov, G.A.
Semenov, A.G.
Семенов, Г.А.
Семенов, А.Г.
 
Subject рынок легковых автомобилей
market of passenger cars
АвтоЗАЗ-Дэу
AvtoZAZ-Daewoo
стратегии развития бизнеса
business strategy
автомобильный рынок Украины
car market of Ukraine
 
Description There are considered the conceptual approaches to developing a business strategy at JV "AvtoZAZ-Daewoo" in the near future. There are offered some particular tenors to conquer the NIS automobile market, to improve the vehicles quality and to develop the maintenance system in Ukraine.
Рассмотрены концептуальные подходы к развитию стратегии развития бизнеса СП "АвтоЗАЗ-Дэу" на ближайшую перспективу. Предложено ряд конкретных направлений по завоеванию рынка легковых автомобилей в СНГ, улучшению качества автомобилей и развитию сервисной системы в Украине.
 
Date 2013-08-27T12:04:40Z
2013-08-27T12:04:40Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 49 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22396
 
Publisher ДонНТУ