Методичні рекомендації щодо виконання студентами індивідуальних завдань (рефератів) очної і контрольних робіт заочної форм навчання циклу гуманітарної підготовки з нормативної дисципліни «Філософія» (для студентів усіх напрямів підготовки і спеціальностей)
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні рекомендації щодо виконання студентами індивідуальних завдань (рефератів) очної і контрольних робіт заочної форм навчання циклу гуманітарної підготовки з нормативної дисципліни «Філософія» (для студентів усіх напрямів підготовки і спеціальностей)
|
|
Creator |
Пашков, Виктор Иванович
|
|
Subject |
методичні рекомендації
філософія |
|
Description |
Містять тематику рефератів / контрольних робіт із списком рекомендованої літератури до кожної теми; методичні вказівки з виконання реферату / контрольної роботи, що включають правила їх вибору, основні вимоги до написання й оформлення; завдання до екзамену з курсів «Філософія», «Філософія (філософія, релігієзнавство, логіка)» і «Філософія (філософія, релігієзнавство, логіка, етика, естетика)» для студентів очної і заочної форм навчання і завдання до модульних контролів для студентів стаціонару, що вивчають курс «Філософія» як окремо, так і спільно з релігієзнавством і логікою або з релігієзнавством, логікою, етикою і естетикою; окремий перелік рекомендованої літератури (монографії, збірки статей і статті, підручники і навчальні посібники, хрестоматії, словники, довідники, енциклопедії, періодичні видання), пропонований як для додаткового використання при розкритті вибраної теми реферату / контрольної роботи, так і для самостійної роботи в період підготовки до екзамену / модульних контролів з курсу, що вивчається. Для студентів очної форми навчання пропонується додатковий перелік тем рефератів. |
|
Date |
2013-09-14T09:39:50Z
2013-09-14T09:39:50Z 2013-09-14 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22558
|
|
Language |
other
|
|