Запис Детальніше

Бизнес-образование: методические подходы к подготовке специалистов ВЭД

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бизнес-образование: методические подходы к подготовке специалистов ВЭД
Business Education: Methodological Approaches to International Business Specialists Training
Бізнес-утворення: методичні підходи до підготування спеціалістів ВЄД
 
Creator Дубницкий, В.И.
Долженко, Д.С.
Dubnitsky, V.I.
Dolzhenko, D.S.
Дубницький, В.І.
Долженко, Д.С.
 
Subject высшее образование
higher education
образовательные технологии
educational technology
внешнеэкономическая деятельность
foreign-economic activity
бизнес-образование
business education
 
Description Formation of a new system of higher education is possible only at the expense of its constituents modification, i.e. educational establishments of all levels, educational programs, systems of teaching training. The institute of higher education must become competitive for the sake of keeping abreast with the times. The aim of the given paper is to carry out a research into the new educational technology principles and to work out recommendations for the institutes of higher education on how to use the main principles in practice.
Формирование новой системы высшего образование возможно только за счет изменения ее составляющих частей - учебных заведений всех уровней, образовательных программ, системы подготовки преподавателей. Для того, чтобы вуз мог идти в ногу со временем, ему необходимо стать конкурентоспособным. Целью данной работы является исследование принципов новых образовательных технологий и разработка рекомендаций по практическому использованию основных принципов высшими учебными заведениями.
 
Date 2013-09-19T11:08:56Z
2013-09-19T11:08:56Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 26 - Донецьк, ДонНТУ, 2001.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22786
 
Publisher ДонНТУ