Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження
Снижение неравномерности крутящего момента двигателя с отключением цилиндров на режимах частичного нагружения Reducing Irregularity of Torque of Modular Engine with Disabling Cylinders System on Partial Load |
|
Creator |
Хімченко, Аркадій Васильович
Мішин, Дмитро Геннадійович Бузов, Артур Валерійович Химченко, Аркадий Васильевич Мишин, Дмитрий Геннадьевич Бузов, Артур Валерьевич Himchenko, A.V. Mishin, D.G. Buzov, А.V. |
|
Subject |
відключення циліндрів
нерівномірність крутний момент регулювання потужності кривошипно-шатунний механізм кривошипно-кулісний механізм отключение цилиндров неравномерность крутящий момент регулировка мощности кривошипно-шатунный механизм кривошипно-кулисный механизм disabling cylinders irregularity torque power control crankshaft mechanism crank-rocker mechanism |
|
Description |
We consider the need for a disabling cylinders system on partial load and the problems arising from this. The program for calculating the parameters and the method of calculating for gasoline internal combustion engine with a crankshaft or crank-rocker mechanism was developed, that’s allow to simulate work in a number of successive cycles with disabling cylinders. The principle of controlling circuit cylinders has been proposed. Founded that engine with crank-rocker mechanism unevenness average torque of 15 ... 20% less than at engine with a crankshaft, and Individual power control for disabling cylinders system can significantly reduce of engine torque fluctuations and reduce its unevenness 10...11 times
Розглянуто необхідність використання системи відключення циліндрів на режимах часткового навантаження, варіанти відключення та проблеми, що при цьому виникають. Розроблено методику та програму розрахунку параметрів бензинового двигуна внутрішнього згорання з кривошипно-шатунним (КШМ) або кривошипно-кулісним механізмом (ККМ), що дозволяє імітувати роботу в ряді послідовних циклів під час відключення частини циліндрів. Розхрахунково-теоретично досліджено зміну рівня нерівномірності крутного моменту двигуна під час відключення циліндрів, запропоновано принцип керування відключенням циліндрів. Встановлено, що в двигуні з ККМ нерівномірність середнього крутного моменту на 15…20 % менша ніж у двигуні з КШМ, а індивідуальне регулювання потужності в окремих циліндрах під час відключення дозволяє суттєво знизити коливання крутного моменту двигуна та зменшити його нерівномірність в 10…11 разів |
|
Date |
2013-10-09T07:03:58Z
2013-10-09T07:03:58Z 2013-07-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хімченко А.В. Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження// Двигатели внутреннего сгорания / А.В. Хімченко, Д.Г. Мішин, А.В. Бузов // Научно-технический журнал. Харьков: НТУ “ХПИ”. – 2013. – №1. – С. 46-51.
0419-8719 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23109 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Национальный технический университет "Харьковский Политехнический Институт"
|
|