МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ЗНАНИЙ: МЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ЗНАНИЙ: МЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД
|
|
Creator |
Евдокимов, Ф.И.
|
|
Subject |
экономика знаний
knowledge economy методология измерения знаний methodology for measuring knowledge конкуренция на рынке услуг высшего образования competition in the market of higher education |
|
Description |
Виконаний аналіз методів оцінки економіки знань. Обґрунтовані чинники, що впливають на ціноутворення знань. |
|
Date |
2013-10-15T08:57:16Z
2013-10-15T08:57:16Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23247 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|