Запис Детальніше

ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ?

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ЗАДАНИЯ – КОНТРОЛЬ ИЛИ МОТИВАЦИЯ?
 
Creator Чайка, Л. В.
Доброгорская, Л. Н.
 
Subject учебный процесс
the learning process
самостоятельная работа
independent work
студенты-первокурсники
first-year students
личностно ориентированное обучение
personally oriented training
 
Description Знання основ загальної хімії є обов’язковою складовою в процесі підготовки
майбутніх фахівців-інженерів. Індивідуальні завдання студентів (ІЗС) – одна з форм
активізації самостійної роботи студентів, яка повинна враховуватися викладачем
нарівні з оцінкою модульного контролю при підсумковому оцінюванню знань
студентів.
 
Date 2013-10-21T05:58:26Z
2013-10-21T05:58:26Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23320
 
Publisher ДонНТУ