Взаємозв'язок банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Взаємозв'язок банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку
Взаимосвязь банковского маркетинга и макроэкономической ситуации на кредитном рынке |
|
Creator |
Солодка, О.О.
|
|
Subject |
кредитний ринок
credit market макроекономічна ситуація macroeconomic situation банківський маркетинг bank marketing стратегія маркетингу marketing strategy |
|
Description |
The article proves the necessity of the account of features of the macroeconomic situation in the credit market during the development and implementation of strategy of Bank marketing. Proposed system model of relationship banking marketing and macroeconomic situation in the credit market, which contains the system and situational components.
Обгрунтована необхідність врахування особливостей макроекономічної ситуації на кредитному ринку в ході розробки та реалізації стратегії банківського маркетингу. Запропонована системна модель взаємозв'язку банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку, яка містить системну та ситуаційну складові. |
|
Date |
2013-11-08T09:12:59Z
2013-11-08T09:12:59Z 2003 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 56. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23591 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|