Запис Детальніше

Взаємозв'язок банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозв'язок банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку
Взаимосвязь банковского маркетинга и макроэкономической ситуации на кредитном рынке
 
Creator Солодка, О.О.
 
Subject кредитний ринок
credit market
макроекономічна ситуація
macroeconomic situation
банківський маркетинг
bank marketing
стратегія маркетингу
marketing strategy
 
Description The article proves the necessity of the account of features of the macroeconomic situation in the credit market during the development and implementation of strategy of Bank marketing. Proposed system model of relationship banking marketing and macroeconomic situation in the credit market, which contains the system and situational components.
Обгрунтована необхідність врахування особливостей макроекономічної ситуації на кредитному ринку в ході розробки та реалізації стратегії банківського маркетингу. Запропонована системна модель взаємозв'язку банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку, яка містить системну та ситуаційну складові.
 
Date 2013-11-08T09:12:59Z
2013-11-08T09:12:59Z
2003
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 56. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23591
 
Publisher ДонНТУ