Запис Детальніше

Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностей

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностей
Theory and Practice of Modern Marketing: the Experience of Revisiting Values
Теория и практика современного маркетинга: опыт переоценки ценностей
 
Creator Кендюхов, О.
Kendyukhov, A.V.
Кендюхов, А.
 
Subject філософія маркетингу
потреби
цінності
ознаки
суспільство споживання
Україна
економічна криза
philosophy of marketing
needs
values
attributes
consumer society
Ukraine
economic crisis
философия маркетинга
потребности
ценности
признаки
Общество потребления
Украина
экономический кризис
 
Description The paper analyzes the essence of the marketing philosophy, formulates its basic principles and states the basic features of a consumer society. The mechanism of the marketing philosophy impact on human consciousness is revealed and its influence on present and future of human civilization is illustrated.
Проаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовані її основні засади та виокремлено основні ознаки Товариства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість і показано її вплив на сьогодення і майбутнє людської цивілізації.
 
Date 2013-11-11T07:33:37Z
2013-11-11T07:33:37Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2011.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23662
 
Publisher ДонНТУ