Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностей
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностей
Theory and Practice of Modern Marketing: the Experience of Revisiting Values Теория и практика современного маркетинга: опыт переоценки ценностей |
|
Creator |
Кендюхов, О.
Kendyukhov, A.V. Кендюхов, А. |
|
Subject |
філософія маркетингу
потреби цінності ознаки суспільство споживання Україна економічна криза philosophy of marketing needs values attributes consumer society Ukraine economic crisis философия маркетинга потребности ценности признаки Общество потребления Украина экономический кризис |
|
Description |
The paper analyzes the essence of the marketing philosophy, formulates its basic principles and states the basic features of a consumer society. The mechanism of the marketing philosophy impact on human consciousness is revealed and its influence on present and future of human civilization is illustrated.
Проаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовані її основні засади та виокремлено основні ознаки Товариства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість і показано її вплив на сьогодення і майбутнє людської цивілізації. |
|
Date |
2013-11-11T07:33:37Z
2013-11-11T07:33:37Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2011.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23662 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|