Запис Детальніше

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ГУМАНІТАРНОЮ ПІДГОТОВКОЮУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ГУМАНІТАРНОЮ ПІДГОТОВКОЮУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Личностно-ориентированный подход к управлению гуманитарной подготовкой в высших учебных заведениях технического профиля
Personality-oriented going for a management humanitarian preparation in higher educational establishments of technical type
 
Creator ШЕВЧЕНКО, О. Ю.
Shevchenko, О. Yu.
 
Subject humanizing of education
humanitarian disciplines
personality-oriented approach
гуманизация образования
гуманитарные дисциплины
личностно-ориентированный подход
гуманізація освіти
гуманітарні дисципліни
особистісно-орієетований підхід
 
Description The article is devoted to the problem of combining of humanitarian education with
professional qualification of future specialists. We also regard the main structural elements of humanitarian education and the influence of the last on the process of personality development of
future engineers, growth of their creativity and their further socialization in the society. The stress is made on the vital need in the objective program of management of education which would enhance the links between fundamental and humanitarian components of high technical education and stimulate the development of professional conscience of students.
Стаття присвячується проблемі поєднання гуманітарної підготовки з професійною
кваліфікацією майбутніх спеціалістів. Розглядаються головні структурні елементи
гуманітарної освіти, відзначається вплив гуманітарної освіти на процес становлення
особистості майбутнього фахівця, розвиток його творчих здібностей та його подальшу
соціалізацію в суспільстві. Зауважується нагальна потреба у створенні цільової програми управління підготовкою майбутніх фахівців, яка посилювала б зв’язок між
фундаментальною та гуманітарною складовою вищої технічної освіти та стимулювала
розвиток професійної свідомості та самосвідомості студента.
 
Date 2013-11-12T10:33:52Z
2013-11-12T10:33:52Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 378.14
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23746
 
Publisher Донецький національний технічний університет