Запис Детальніше

ОСОБЕННОСТИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ НА НООСФЕРНОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЕННОСТИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ НА НООСФЕРНОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯ
Особливості дистанційного навчання на ноосферному етапі розвитку
Features of the distance teaching on the nооsphere of stage of development
 
Creator СТЕФАНЕНКО, П.В.
ДЖУРА, С.Г.
ЧУРСИНОВ, В.И.
Stephanenko, P.V.
Dzhura, S.G.
Chursinov, V.I.
 
Subject noosphere
controlled from distance education
energy informational paradigm
fractal paradigm
polytomic paradigm
creative paradigm
knowledge hierarchy
ноосфера
дистанційна освіта
фрактальна парадигма
політомічна парадигма
креативна парадигма
ієрархія знань
дистанционное образование
франоосферактальная парадигма
политомическая парадигма
креативная парадигма
иерархия знаний
 
Description The following education development paradigms have been analyzed: the fractal paradigm, the polytomic paradigm, the creative paradigm as well as the knowledge hierarchy. The hypothesis of a new approach to distance learning based on the energy information pedagogic has been proposed.
Проанализирован генезис становления понятия ноосферы и парадигмы развития науки: фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма а
также иерархия знаний. Предложена гипотеза нового подхода к дистанционному
образованию, основанному на ноосферном мышлении.
 
Date 2013-11-12T11:07:22Z
2013-11-12T11:07:22Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 621.311.153.001.24
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23758
 
Publisher Донецький національний технічний університет