ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Теоретико-методические аспекті диадичной формі обучения студентов Theoretico-methodical aspect to the диадичной form of teaching of students |
|
Creator |
ДОБРОВОЛЬСЬКА, Л. А.
Добровольская, Л. А. Dobrovolska, L. A. |
|
Subject |
способность педагога
аргументировать свои позиции точка зрения толерантность ability of a teacher argue his positions point of view tolerance student здібність педагога аргументувати свої позиції точка зору толерантність студент |
|
Description |
In this article focuses on the willingness and ability of a teacher to ground and argue his positions, to prove legitimacy of one or another point of view, to show tolerance, to find optimum approaches to a given concrete student is accented.
У статті акцентується увага на готовність і здатність педагога обгрунтовувати, аргументувати свої позиції, доводити правомірність тієї чи іншої точки зору, проявляти толерантність, знаходити оптимальні підходи до даного конкретного студента. |
|
Date |
2013-11-12T11:59:26Z
2013-11-12T11:59:26Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 378.141+371.21 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23767 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|