Запис Детальніше

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАДИЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Теоретико-методические аспекті диадичной формі обучения студентов
Theoretico-methodical aspect to the диадичной form of teaching of students
 
Creator ДОБРОВОЛЬСЬКА, Л. А.
Добровольская, Л. А.
Dobrovolska, L. A.
 
Subject способность педагога
аргументировать свои позиции
точка зрения
толерантность
ability of a teacher
argue his positions
point of view
tolerance
student
здібність педагога
аргументувати свої позиції
точка зору
толерантність
студент
 
Description In this article focuses on the willingness and ability of a teacher to ground and argue his positions, to prove legitimacy of one or another point of view, to show tolerance, to find optimum approaches to a given concrete student is accented.
У статті акцентується увага на готовність і здатність педагога обгрунтовувати, аргументувати свої позиції, доводити правомірність тієї чи іншої
точки зору, проявляти толерантність, знаходити оптимальні підходи до даного
конкретного студента.
 
Date 2013-11-12T11:59:26Z
2013-11-12T11:59:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 378.141+371.21
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23767
 
Publisher Донецький національний технічний університет