Запис Детальніше

МЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Методология гармонии и концепция «золотой пропорции» в педагогической психологии
Methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology
 
Creator КОЛЯДА, М.Г.
Kolyada, M.
 
Subject harmony
«gold proportion»
numbers Fibonacci
гармония
«золотая пропорция»
числа Фибоначчи
гармонія
«золота пропорція»
числа Фібоначчі
 
Description In articles the methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology is considered. The author furnishs proofs of an effective utilization of «gold proportion» and
numbers Фибоначчи in pedagogical psychology.
У статті розглядається методологія гармонії і концепція «золотої пропорції» у
педагогічній психології. Автор наводить докази ефективного використання «золотої
пропорції» і чисел Фібоначчі у педагогічній психології.
 
Date 2013-11-12T13:00:57Z
2013-11-12T13:00:57Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 378.147:004.056.5
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23782
 
Publisher Донецький національний технічний університет