МЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДОЛОГІЯ ГАРМОНІЇ І КОНЦЕПЦІЯ «ЗОЛОТОЇ ПРОПОРЦІЇ» У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Методология гармонии и концепция «золотой пропорции» в педагогической психологии Methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology |
|
Creator |
КОЛЯДА, М.Г.
Kolyada, M. |
|
Subject |
harmony
«gold proportion» numbers Fibonacci гармония «золотая пропорция» числа Фибоначчи гармонія «золота пропорція» числа Фібоначчі |
|
Description |
In articles the methodology of harmony and the concept of «gold proportion» in pedagogical psychology is considered. The author furnishs proofs of an effective utilization of «gold proportion» and numbers Фибоначчи in pedagogical psychology. У статті розглядається методологія гармонії і концепція «золотої пропорції» у педагогічній психології. Автор наводить докази ефективного використання «золотої пропорції» і чисел Фібоначчі у педагогічній психології. |
|
Date |
2013-11-12T13:00:57Z
2013-11-12T13:00:57Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 378.147:004.056.5 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23782 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|