МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СПРЯМОВАНОСТІ РЕАКЦІЙ АГРЕСІЇ УЧНІВ ПРОТИ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДИКА ДІАГНОСТИКИ СПРЯМОВАНОСТІ РЕАКЦІЙ АГРЕСІЇ УЧНІВ ПРОТИ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ
Методика диагностики направленности реакций агрессии учеников против социального окружения Technique of diagnostician orientation of pupil’s aggression against the social surroundings |
|
Creator |
Ломова, Т.А.
Lomova, T. A. |
|
Subject |
aggressive potential
orientation of aggressive reactions socialization social surroundings агрессивный потенциал направленность агрессивных реакций социализация социальное окружение агресивний потенціал спрямованість агресивних реакцій соціалізація соціальне оточення |
|
Description |
In the article experimental methodology is offered for express-diagnostics of orientation of aggressive reactions of pupils. Stimulating material consists of 64 questions. One part of questions is built as a writing questioning and intended for the exposure of relation investigated to the teachers, yearlings, parents. Second part - given as indirect questions and questions-plots in which the stopped up mechanism of "provocation".
У статті запропоновано експериментальну методику для експрес-діагностики спрямованості агресивних реакцій учнів. Стимульний матеріал складається з 64 питань. Одна частина питань побудована як письмове опитування і призначена для виявлення ставлення досліджуваного до вчителів, однолітків, батьків. Інша частина – подана у вигляді непрямих питань і питань-сюжетів, у яких закладений механізм "провокації". |
|
Date |
2013-11-15T11:46:20Z
2013-11-15T11:46:20Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
УДК 159.9.019.4+159.922.8 http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23920 |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|