Запис Детальніше

Формування збутової політики підприємства

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування збутової політики підприємства
Formingf sale policy of enterprise
Формирование сбытовой политики предприятия
 
Creator Кучер, В.А.
Кucher, V.А.
Кучер, В.А.
 
Subject збутова політика
просування товару
ринок
обрана стратегія
маркетинговий аналіз
виробник
покупець
sale policy
advancement of commodity
market
chosen strategy
marketing analysis
producer
buyer
сбытовая политика
продвижение товара
рынок
выбранная стратегия
маркетинговый анализ
производитель
покупатель
 
Description The system of sale of commodity is one of major in the marketing policy of enterprise. It is proved, that success is achieved by that supplier which attentively will listen to the remarks of client and will organize more comfort and mutually beneficial collaboration. The organizational form of activity of service of sale on an industrial enterprise is substantiated.
Система збуту товару є однією з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. Доведено, що успіху досягає той постачальник, який уважно прислухається до зауважень клієнта і намагається зробити співпрацю більш комфортною і взаємовигідною. Обґрунтовано організаційну форму професійної діяльності служби збуту на промисловому підприємстві.
 
Date 2013-11-18T08:34:11Z
2013-11-18T08:34:11Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-3 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23978
 
Publisher ДонНТУ