Формування збутової політики підприємства
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування збутової політики підприємства
Formingf sale policy of enterprise Формирование сбытовой политики предприятия |
|
Creator |
Кучер, В.А.
Кucher, V.А. Кучер, В.А. |
|
Subject |
збутова політика
просування товару ринок обрана стратегія маркетинговий аналіз виробник покупець sale policy advancement of commodity market chosen strategy marketing analysis producer buyer сбытовая политика продвижение товара рынок выбранная стратегия маркетинговый анализ производитель покупатель |
|
Description |
The system of sale of commodity is one of major in the marketing policy of enterprise. It is proved, that success is achieved by that supplier which attentively will listen to the remarks of client and will organize more comfort and mutually beneficial collaboration. The organizational form of activity of service of sale on an industrial enterprise is substantiated.
Система збуту товару є однією з найважливіших у маркетинговій політиці підприємства. Доведено, що успіху досягає той постачальник, який уважно прислухається до зауважень клієнта і намагається зробити співпрацю більш комфортною і взаємовигідною. Обґрунтовано організаційну форму професійної діяльності служби збуту на промисловому підприємстві. |
|
Date |
2013-11-18T08:34:11Z
2013-11-18T08:34:11Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-3 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23978 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|