Запис Детальніше

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Теоретические основы дистанционного обучения будущих учителей физической культуры в зарубежной и отечественной литературе
Theoretical bases of remote training of the future teachers of physical training in the foreign and domestic literature
 
Creator БАТІЩЕВА, М.Р.
Батищева, М. Р.
Batishcheva, M. R.
 
Subject remote training
a hardware
flowing
boundary and total control
synchronous and asynchronous systems
дистанционное обучение
техническое оснащение
текущий, рубежный и итоговый контроль
синхронная и асинхронная системы
дистанційне навчання
технічне оснащення
поточний, рубіжний та підсумковий контроль
синхронна та асинхронна системи
 
Description The next theoretical principles of remote training of the future teachers physical in the higher sports educational institutions are considered in research: a classification of the most widespread theories; approaches to the organization; the importance of dialogue, model of remote training at
the higher school within modular didactic system; forms of transfer of knowledge and control, training in synchronous and asynchronous systems; technical equipment; classifications of types of realization of separate elements of the organization of remote training and its methods; flowing, boundary and total control in remote training.
У дослідженні розглянуто теоретичні засади дистанційного навчання майбутніх
учителів фізичної у вищих фізкультурних навчальних закладах: класифікацію найбільш
поширених теорій; підходи до організації; значущість спілкування; модель дистанційного
навчання у вищій школі в межах модульної дидактичної системи; форми передачі знань і
контролю; навчання у синхронних та асинхронних системах; технічне оснащення;
класифікації типів реалізації окремих елементів організації дистанційного навчання та його методи; поточний, рубіжний та підсумковий контроль у дистанційному навчанні.
 
Date 2013-11-18T08:53:00Z
2013-11-18T08:53:00Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
УДК 378.147 : 371.134 : 796 (043)
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23983
 
Publisher ДонНТУ