ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ЗАРУБІЖНІЙ ТА ВІТЧИЗНЯНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Теоретические основы дистанционного обучения будущих учителей физической культуры в зарубежной и отечественной литературе Theoretical bases of remote training of the future teachers of physical training in the foreign and domestic literature |
|
Creator |
БАТІЩЕВА, М.Р.
Батищева, М. Р. Batishcheva, M. R. |
|
Subject |
remote training
a hardware flowing boundary and total control synchronous and asynchronous systems дистанционное обучение техническое оснащение текущий, рубежный и итоговый контроль синхронная и асинхронная системы дистанційне навчання технічне оснащення поточний, рубіжний та підсумковий контроль синхронна та асинхронна системи |
|
Description |
The next theoretical principles of remote training of the future teachers physical in the higher sports educational institutions are considered in research: a classification of the most widespread theories; approaches to the organization; the importance of dialogue, model of remote training at the higher school within modular didactic system; forms of transfer of knowledge and control, training in synchronous and asynchronous systems; technical equipment; classifications of types of realization of separate elements of the organization of remote training and its methods; flowing, boundary and total control in remote training. У дослідженні розглянуто теоретичні засади дистанційного навчання майбутніх учителів фізичної у вищих фізкультурних навчальних закладах: класифікацію найбільш поширених теорій; підходи до організації; значущість спілкування; модель дистанційного навчання у вищій школі в межах модульної дидактичної системи; форми передачі знань і контролю; навчання у синхронних та асинхронних системах; технічне оснащення; класифікації типів реалізації окремих елементів організації дистанційного навчання та його методи; поточний, рубіжний та підсумковий контроль у дистанційному навчанні. |
|
Date |
2013-11-18T08:53:00Z
2013-11-18T08:53:00Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
УДК 378.147 : 371.134 : 796 (043) http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23983 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|