СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
стратегічний аналіз
маркетинг фармацевтичних підприємств стратегічне бачення фактори конкурентоспроможності strategic analysis marketing of pharmaceutical companies strategic insight competitive factors |
|
Description |
The article provides a strategic marketing analysis of pharmaceutical companies. This analysis allowed us to form an idea of their specific activities, characterize factors affecting their competitiveness and ensure streamlined process of promoting and selling drugs.
У статті проведено маркетинговий стратегічний аналіз діяльності фармацевтичних підприємств, який дозволив сформувати чітке уявлення специфіки їх діяльності, охарактеризувати чинники,що впливають на їх конкурентоспроможність і забезпечують налагоджений процес просування та реалізації лікарських засобів. |
|
Date |
2013-11-27T18:37:02Z
2013-11-27T18:37:02Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Специфіка маркетингового стратегічного аналізу фармацевтичних підприємств /В.Ю.Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. –2012. –№3(9). – С.121-127
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24143 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу
|
|