Запис Детальніше

СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ФАРМАК», ЗАТ НВЦ «БОРЩАГІВСЬКИЙ ХФЗ», ПАТ «ФІТОФАРМ», ПАТ «ЛУГАНСЬКИЙ ХФЗ»)
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject стратегічний аналіз
маркетинг фармацевтичних підприємств
стратегічне бачення
фактори конкурентоспроможності
strategic analysis
marketing of pharmaceutical companies
strategic insight
competitive factors
 
Description The article provides a strategic marketing analysis of pharmaceutical companies. This analysis allowed us to form an idea of their specific activities, characterize factors affecting their competitiveness and ensure streamlined process of promoting and selling drugs.
У статті проведено маркетинговий стратегічний аналіз діяльності фармацевтичних підприємств, який дозволив сформувати чітке уявлення специфіки їх діяльності, охарактеризувати чинники,що впливають на їх конкурентоспроможність і забезпечують налагоджений процес просування та реалізації лікарських засобів.
 
Date 2013-11-27T18:37:02Z
2013-11-27T18:37:02Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Специфіка маркетингового стратегічного аналізу фармацевтичних підприємств /В.Ю.Фролова // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. –2012. –№3(9). – С.121-127
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24143
 
Language other
 
Publisher Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу