ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
маркетингові стратегії
стратегічне планування конкурентоспроможність моделі розробки стратегій marketing strategy strategic planning competitive models of development strategies |
|
Description |
The article deals with methodological aspects of the formation competitive marketing strategies for companies, analyzed their features. Summarizes factors that characterize the market and strategic position for business competitive marketing strategic planning. У статті розглянуто методичні аспекти формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємствах, проаналізовано їх особливості. Узагальнено чинники, що характеризують ринок та стратегічне становище бізнесу для конкурентного маркетингового стратегічного планування. |
|
Date |
2013-11-27T18:56:18Z
2013-11-27T18:56:18Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств /В.Ю.Фролова // Держава та регіони. – 2012. - №5(68). – С.182 – 188.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24144 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
Держава та регіони
|
|