Запис Детальніше

ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject маркетингові стратегії
стратегічне планування
конкурентоспроможність
моделі розробки стратегій
marketing strategy
strategic planning
competitive
models of development strategies
 
Description The article deals with methodological aspects of the formation competitive marketing strategies for
companies, analyzed their features. Summarizes factors that characterize the market and strategic position for business competitive marketing strategic planning.
У статті розглянуто методичні аспекти формування конкурентних маркетингових
стратегій на підприємствах, проаналізовано їх особливості. Узагальнено чинники, що характеризують ринок та стратегічне становище бізнесу для конкурентного маркетингового стратегічного планування.
 
Date 2013-11-27T18:56:18Z
2013-11-27T18:56:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств /В.Ю.Фролова // Держава та регіони. – 2012. - №5(68). – С.182 – 188.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24144
 
Language other
 
Publisher Держава та регіони