ПРОЦЕСНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ЗАДАЧАХ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОЦЕСНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ЗАДАЧАХ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Тарасова, Олена Олександрівна, Барлет, Ольга Костянтинівна
|
|
Date |
2013-12-23T17:12:47Z
2013-12-23T17:12:47Z 2011-11-17 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.
БК УД (4Укр)+У0Ч http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24383 |
|
Language |
other
|
|
Relation |
Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку;с. 9-13
|
|
Publisher |
Стратегічний розвиток національної економіки, регіонів і підприємств: Т.4. Моделі і методи ефективного стратегічного планування соціально-економічного розвитку; матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-17 листопада, 2012 року, м. Донецьк. – Донецьк: ДонДУУ, 2012.– 221 с.
|
|