Запис Детальніше

СТРАТЕГІЧНИЙ БЕНЧМАРКІНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СТРАТЕГІЧНИЙ БЕНЧМАРКІНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject стратегічний аналіз
бенчмаркінг
планування
конкурентоспроможність підприємств
фармацевтична сфера
strategic analysis
benchmarking
planning
competitive companies
pharmaceutical industry
 
Description Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies. Developed and proposed to the introduction of domestic firms the structure of object-oriented benchmarking.
Досліджено сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства.
Розроблено та запропоновано до впровадження вітчизняними фірмами структуру предметно орієнтованого бенчмаркінгу.
 
Date 2014-03-13T13:07:33Z
2014-03-13T13:07:33Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фролова В.Ю. Стратегічний бенчмаркінговий аналіз як основа для формування стратегій фармацевтичних підприємств/В.Ю. Фролова // Економіка та управління:аналіз тенденцій та перспективи розвитку. Колективна монографія. Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук. – 2012. – С. 201-208.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25103
 
Publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук