СТРАТЕГІЧНИЙ БЕНЧМАРКІНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТРАТЕГІЧНИЙ БЕНЧМАРКІНГОВИЙ АНАЛІЗ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
стратегічний аналіз
бенчмаркінг планування конкурентоспроможність підприємств фармацевтична сфера strategic analysis benchmarking planning competitive companies pharmaceutical industry |
|
Description |
Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies. Developed and proposed to the introduction of domestic firms the structure of object-oriented benchmarking.
Досліджено сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства. Розроблено та запропоновано до впровадження вітчизняними фірмами структуру предметно орієнтованого бенчмаркінгу. |
|
Date |
2014-03-13T13:07:33Z
2014-03-13T13:07:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Стратегічний бенчмаркінговий аналіз як основа для формування стратегій фармацевтичних підприємств/В.Ю. Фролова // Економіка та управління:аналіз тенденцій та перспективи розвитку. Колективна монографія. Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук. – 2012. – С. 201-208.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25103 |
|
Publisher |
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук
|
|