ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГ-МІКСУ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
сегментація ринку
просування маркетинг-мікс фармацевтична сфера конкурентоспроможність market segmentation promotion marketing mix pharmaceutical industry competitiveness |
|
Description |
Defined the main areas of the marketing mix to promote medicines in the pharmaceutical market in terms of competition. Constructed a matrix of key measures needed to promote pharmaceutical preparation in different target market segments
Визначено основні напрямки маркетинг-міксу для просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку в умовах конкуренції. Побудовано матрицю основних заходів, необхідних для просування препаратів фармацевтичних компаній у різних цільових сегментах ринку. |
|
Date |
2014-03-13T13:26:50Z
2014-03-13T13:26:50Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Застосування маркетинг-міксу у просуванні продукції фармацевтичних підприємств /Л.І. Антошкіна, В.Ю.Фролова //Трансформаційні процеси в економіці держави та регіонів: YІІ міжн. наук.-практ. конф., 18 – 19 жовтня 2012р. – Запоріжжя: ЗНУ, 2012р. – С. 17 – 19.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25105 |
|
Publisher |
Запоріжжя: ЗНУ
|
|