Запис Детальніше

РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject стратегічний аналіз
бенчмаркінг
планування
конкурентоспроможність підприємств
фармацевтична сфера
strategic analysis
benchmarking
planning
competitive companies
pharmaceutical industry
 
Description Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies.
Розглянуто сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства.
 
Date 2014-03-13T13:40:12Z
2014-03-13T13:40:12Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фролова В.Ю. Роль бенчмаркінгового аналізу у маркетинговому стратегічному плануванні підприємства/В.Ю. Фролова // «Актуальні питання забезпечення стійкого розвитку національного господарства»: матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі, 26-27 жовтня, 2012р.: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського., м.Кременчук. – 2012. – С. 100 – 102.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25107
 
Publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук