РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
стратегічний аналіз
бенчмаркінг планування конкурентоспроможність підприємств фармацевтична сфера strategic analysis benchmarking planning competitive companies pharmaceutical industry |
|
Description |
Investigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies.
Розглянуто сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства. |
|
Date |
2014-03-13T13:40:12Z
2014-03-13T13:40:12Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Роль бенчмаркінгового аналізу у маркетинговому стратегічному плануванні підприємства/В.Ю. Фролова // «Актуальні питання забезпечення стійкого розвитку національного господарства»: матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі, 26-27 жовтня, 2012р.: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського., м.Кременчук. – 2012. – С. 100 – 102.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25107 |
|
Publisher |
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчук
|
|