Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
стратегія просування
push-маркетинг ціноутворення стимулювання збуту реклама персональні продажі лікарські засоби promotional strategy push-marketing pricing sales promotion advertising personal selling drugs |
|
Description |
In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України. |
|
Date |
2014-03-13T17:36:06Z
2014-03-13T17:36:06Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку / В.Ю.Фролова // Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Т.1, №2. – С. 245 – 248.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25109 |
|
Publisher |
Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності
|
|