Запис Детальніше

Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject стратегія просування
push-маркетинг
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
лікарські засоби
promotional strategy
push-marketing
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
drugs
 
Description In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
 
Date 2014-03-13T17:36:06Z
2014-03-13T17:36:06Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фролова В.Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку / В.Ю.Фролова // Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. – 2012. – Т.1, №2. – С. 245 – 248.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25109
 
Publisher Теоретичні та практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності