Запис Детальніше

Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject стратегічне управління
конкурентоспроможність
цілі підприємства
контролінг
strategic management
competitiveness
enterprise goals
controlling
 
Description Considered the role of strategic marketing in enhancing the competitiveness of enterprises in the long term and timely ways to adapt to changes in the competitive marketing environment.
Розглянуто роль стратегічного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та шляхи їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.
 
Date 2014-03-13T17:45:49Z
2014-03-13T17:45:49Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фролова В.Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / В.Ю.Фролова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: міжн. наук.-практ. конф., 31 травня – 2 червня 2012р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2012. – Т.2. – С.51 – 52.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25110
 
Publisher Дніпропетровськ: НГУ