Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
стратегічне управління
конкурентоспроможність цілі підприємства контролінг strategic management competitiveness enterprise goals controlling |
|
Description |
Considered the role of strategic marketing in enhancing the competitiveness of enterprises in the long term and timely ways to adapt to changes in the competitive marketing environment.
Розглянуто роль стратегічного маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та шляхи їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища. |
|
Date |
2014-03-13T17:45:49Z
2014-03-13T17:45:49Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / В.Ю.Фролова // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: міжн. наук.-практ. конф., 31 травня – 2 червня 2012р. – Дніпропетровськ: НГУ, 2012. – Т.2. – С.51 – 52.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25110 |
|
Publisher |
Дніпропетровськ: НГУ
|
|