Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
стратегії просування
ціноутворення стимулювання збуту реклама персональні продажі конкурентоспроможність promotional strategy pricing sales promotion advertising personal selling competitiveness |
|
Description |
Systematized the methodical approach to assessing the competitiveness of marketing activities as the basis for the formation of a strategic plan for the development of enterprises. Considered the main sources of competitive pressure for effective strategic action planning company.
Систематизовано методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності, як основи для формування стратегічного плану розвитку підприємств. Розглянуто основні джерела конкурентного тиску для ефективного стратегічного планування дій підприємства. |
|
Date |
2014-03-13T18:14:09Z
2014-03-13T18:14:09Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств / В.Ю.Фролова // Моделі збалансованого розвитку соціально-економічних систем: економіко-правові, соціально-політичні, історичні та філософські аспекти: міжн. наук.- практ. конф., 4 – 5 грудня 2012р. – Бердянськ: БУМІБ, 2012. – С.52 – 53.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25111 |
|
Publisher |
Бердянськ: БУМІБ
|
|