Запис Детальніше

Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject стратегії просування
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
конкурентоспроможність
promotional strategy
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
competitiveness
 
Description Systematized the methodical approach to assessing the competitiveness of marketing activities as the basis for the formation of a strategic plan for the development of enterprises. Considered the main sources of competitive pressure for effective strategic action planning company.
Систематизовано методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності, як основи для формування стратегічного плану розвитку підприємств. Розглянуто основні джерела конкурентного тиску для ефективного стратегічного планування дій підприємства.
 
Date 2014-03-13T18:14:09Z
2014-03-13T18:14:09Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фролова В.Ю. Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств / В.Ю.Фролова // Моделі збалансованого розвитку соціально-економічних систем: економіко-правові, соціально-політичні, історичні та філософські аспекти: міжн. наук.- практ. конф., 4 – 5 грудня 2012р. – Бердянськ: БУМІБ, 2012. – С.52 – 53.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25111
 
Publisher Бердянськ: БУМІБ