Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку
|
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V. |
|
Subject |
push-маркетинг
стратегія просування ціноутворення стимулювання збуту реклама персональні продажі лікарські засоби push-marketing promotional strategy pricing sales promotion advertising personal selling drugs |
|
Description |
Proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
Запропоновано та розглянуто основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України. |
|
Date |
2014-03-13T18:22:35Z
2014-03-13T18:22:35Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фролова В.Ю. Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку / В.Ю.Фролова // Міжнародна науково-практична конференція «Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах», 21-23 листопада 2012р., м. Дніпропетровськ, НГУ, 2012р. – С. 174 – 176.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25112 |
|
Publisher |
Дніпропетровськ, НГУ
|
|