Запис Детальніше

Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
 
Subject push-маркетинг
стратегія просування
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
лікарські засоби
push-marketing
promotional strategy
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
drugs
 
Description Proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
Запропоновано та розглянуто основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
 
Date 2014-03-13T18:22:35Z
2014-03-13T18:22:35Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фролова В.Ю. Використання стратегій puch-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку / В.Ю.Фролова // Міжнародна науково-практична конференція «Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах», 21-23 листопада 2012р., м. Дніпропетровськ, НГУ, 2012р. – С. 174 – 176.
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25112
 
Publisher Дніпропетровськ, НГУ