Запис Детальніше

Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції
Севрюкова С.В. Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції / С.В. Севрюкова//Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» 26-28 вересня 2013 року. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 151-153.
 
Creator Севрюкова, Світлана Валеріївна
 
Subject маркетигові ризики
marketing risks
методи управління
management methods
 
Description В праці висвітлені основні проблеми управління маркетинговими ризиками в поцесі інтеграції національни підприємств, за рахунок розширення спектру використання в практиці методів зниження маркетингових ризиків.
 
Date 2014-03-24T04:59:14Z
2014-03-24T04:59:14Z
2014-03-24
 
Identifier УДК 658.8.001.76:658.62.009.12
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25308
 
Relation Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу;