Запис Детальніше

Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку
Методология оценки конкурентоспособности продукции на потребительском рынке
The Methodology for Assessing the Products’ Competitiveness in the Consumer Market
 
Creator Ярим-Агаєв, О.М.
Письменний, О.А.
Ярым-Агаев, А.Н.
Письменный, А.А
Yarim-Agaev, A.N.
Pysmenny, A.A.
 
Subject конкурентоспроможність товару
споживчий ринок
характеристики товару
критерій
частка ринку
competitiveness of the goods
consumer market
characteristics of the goods
criterion
market share
конкурентоспособность товара
потребительский рынок
характеристики товара
критерий
доля рынка
 
Description The article is devoted to the methodology for assessing the level of product competitiveness on the consumer market on the basis of a marketing criterion. As a criterion for the goods competitiveness it is proposed to use the share of goods in the market, which makes it possible to interpret the impact of the competitive rate on business outcomes. There is proposed a methodological approach to assessing the products competitiveness in the consumer market based on defining an integral factor of competitiveness, which allows taking into account the nonequivalence of consumers' perception of economic and non-economic characteristics of the goods.
Стаття присвячена методології оцінки рівня конкурентоспроможності продукції споживчого ринку на основі маркетингового критерію. У якості критерію конкурентоспроможності товару запропоновано використовувати частку товару на ринку, що дає змогу інтерпретувати вплив показника конкурентоспроможності на результати роботи підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку на основі визначення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, яка дозволяє врахувати нееквівалентність сприйняття споживачами економічних та неекономічних характеристик товару.
 
Date 2014-07-07T06:37:15Z
2014-07-07T06:37:15Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27060
 
Publisher ДонНТУ