Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку
Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологія оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку
Методология оценки конкурентоспособности продукции на потребительском рынке The Methodology for Assessing the Products’ Competitiveness in the Consumer Market |
|
Creator |
Ярим-Агаєв, О.М.
Письменний, О.А. Ярым-Агаев, А.Н. Письменный, А.А Yarim-Agaev, A.N. Pysmenny, A.A. |
|
Subject |
конкурентоспроможність товару
споживчий ринок характеристики товару критерій частка ринку competitiveness of the goods consumer market characteristics of the goods criterion market share конкурентоспособность товара потребительский рынок характеристики товара критерий доля рынка |
|
Description |
The article is devoted to the methodology for assessing the level of product competitiveness on the consumer market on the basis of a marketing criterion. As a criterion for the goods competitiveness it is proposed to use the share of goods in the market, which makes it possible to interpret the impact of the competitive rate on business outcomes. There is proposed a methodological approach to assessing the products competitiveness in the consumer market based on defining an integral factor of competitiveness, which allows taking into account the nonequivalence of consumers' perception of economic and non-economic characteristics of the goods.
Стаття присвячена методології оцінки рівня конкурентоспроможності продукції споживчого ринку на основі маркетингового критерію. У якості критерію конкурентоспроможності товару запропоновано використовувати частку товару на ринку, що дає змогу інтерпретувати вплив показника конкурентоспроможності на результати роботи підприємства. Запропоновано методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності продукції на споживчому ринку на основі визначення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, яка дозволяє врахувати нееквівалентність сприйняття споживачами економічних та неекономічних характеристик товару. |
|
Date |
2014-07-07T06:37:15Z
2014-07-07T06:37:15Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27060 |
|
Publisher |
ДонНТУ
|
|