Запис Детальніше

Використання маркетингових інструментів активізації інвестиційних та інноваційних процесів на підприємствах

Електронний архів E-archive DonNTU – (Electronic archive Donetsk National Technical University)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингових інструментів активізації інвестиційних та інноваційних процесів на підприємствах
Использование маркетинговых инструментов активизации инвестиционных и инновационных процессов на предприятиях
The Use of Marketing Tools Enhancing Investment and Innovation at Enterprises
 
Creator Мєшков, А.В.
Ментель, О.Ю.
Мешков, А.В.
Ментель, А.Ю.
Meshkov, A.V.
Mentel, A.Yu.
 
Subject маркетинг інвестицій
маркетинг інновацій
інвестиційно-інноваційний процес
дослідження ринку
створення бренду
реклама
маркетинговий аналіз
investment marketing
innovation marketing
investment and innovation process
market research
brand building
advertising
marketing analysis
маркетинг инвестиций
маркетинг инноваций
инвестиционно-инновационный процесс
исследование рынка
создание бренда
реклама
маркетинговый анализ
 
Description The paper analyzes the level of investment and innovation activity of enterprises in Ukraine. It defines a set of marketing tools used in implementing the investment project. The ways of investment marketing analysis are studied. On the basis of the marketing principles that contribute to innovation it is proposed to introduce a set of measures ensuring the maximization of the innovative enterprise’ effectiveness.
Проаналізовано рівень інвестиційної та інноваційної активності підприємств в Україні. Визначено комплекс маркетингових інструментів, що використовуються при здійсненні інвестиційного проекту. Досліджено засоби здійснення маркетингового аналізу інвестицій. На основі реалізації принципів маркетингу, які сприяють здійсненню інновацій, запропоновано впровадження комплексу заходів, що забезпечують максимізацію ефективності діяльності інноваційного підприємства.
 
Date 2014-07-07T06:38:36Z
2014-07-07T06:38:36Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 с
http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27062
 
Publisher ДонНТУ